Yahoo! Mail pe Symbian

O sa fiu foarte scurt si la obiect, tutorialul iti explica ce trebuie sa faci pas cu pas ca sa ai acces in clientul de e-mail al telefonului la inbox-ul si folderele din Yahoo! Mail, fara sa faci upgrade la Yahoo! Mail Plus. Telefoanele pe care am incercat si merge sunt: Nokia E71, Nokia E63, Nokia E72. Teoretic, ar trebui sa mearga pe toate dar ramane sa va gasiti voi meniurile corespunzatoare.

Inainte de a incepe trebuie sa aveti configurat netul pe mobil (eu am incercat cu Vodafone, trebuie sa mearga si pe Orange sau Cosmote).

ATENTIE! Prima conexiune trebuie facuta prin GPRS/3G si nu prin WLAN! Urmariti pas cu pas procedura de mai jos.

Pas 1: Messaging > Settings > E-mail > Options > New mailbox > Start > NO (selectati NO la ecranul cu automatic […]

Pas 2: Introduceti adresa de e-mail in format user@yahoo.com

Pas 3: Introduceti parola

Pas 4: La User name lasati ce va completeaza el (user@yahoo.com)

Pas 5: Selectati profilul tocmai creat apoi va duceti la Connection settings > Incoming > Access point in use (sa fie cel de net de la Vodafone/Orange/Cosmote)
-> Incoming mail server trebuie sa fie „imap.n.mail.yahoo.com”.

Pas 6: Connection settings > Outgoing > Access point in use (la fel ca mai sus) dar outgoing server trebuie editat si pus „smtp.mail.yahoo.com”

Restul setarilor trebuie lasate asa. Celelalte setari normale (ca si name, semnatura, etc) le schimbati dupa bunul plac. Jmecheria este ca prima data cand va conectati pe el sa fie prin netul mobil. Dupa ce ati facut primul update de mailbox si primul sent message, puteti sa editati cele doua optiuni si sa puneti pe „always ask” (cele de la pasii 5 si 6) in cazul in care va conectati de obicei prin WLAN.

PS: Pe forumuri spune ca ar trebui sa mearga dupa aceea si prin WLAN. Personal am testat doar prin 3G si merge fara probleme. Puteti face inclusiv subscription la folderele custom pe care le aveti create.

30 thoughts on “Yahoo! Mail pe Symbian

  1. mihaela 24 Martie 10 / 10:21

    m a ajutat mai mult acest site..dar tot nu ma pot conecta!
    „connection refused by server”-cica am gresit parola sau numele!!
    te rog sa ma ajuti!!

  2. Octav 24 Martie 10 / 11:29

    Verifica setarile de incoming mail server sa fie „imap.n.mail.yahoo.com”, user name-ul trebuie sa fie „idul_tau@yahoo.com” si parola.. evident🙂

    Daca mai ai probleme, nu ezita sa ma contactezi.

    • Remus 16 Iulie 12 / 23:21

      Am incercat sa-mi configurez mailu,dar imi zice ca outgoing center not found,ce pot sa-i fac?Am un samsung I8910 Omnia HD

      • Povesti de Bucuresti 17 Iulie 12 / 10:26

        Primul lucru ar fi sa verifici ca iti merge conexiunea pe telefon. Apoi, nu prea ai multe de facut, doar sa verifici ca toate setarile coincid. Verifica porturile si adresa serverului sa fie scrise corect.

  3. snk2u 24 Martie 10 / 20:39

    si eu am facut exact cum zici tu si tot nu merge. imi zice la fel connection refused by server si ca am gresit parola sau numele

  4. Octav 24 Martie 10 / 23:27

    Okay.. intrati in setari pe contul pe care l-ati creat si verificati ca serverele de incoming si outgoing sa aiba exact adresele pe care le-am pus eu mai sus. Porturile sunt default, restul optiunilor merg lasate asa cum sunt. La username ai gigi@yahoo.com (unde gigi = id) si parola.. parola ta de la contul de Yahoo!.

    Atentie mare, conexiunea trebuie realizata prin GPRS/3G. Daca sunteti pe WLAN, nu va merge.

    Eu sunt pe Vodafone si pot confirma ca merge exact cum am scris mai sus.

  5. Octav 24 Martie 10 / 23:31

    Tocmai si-a configurat cineva cu mine de fata un N82. Am observat ca meniurile sunt un pic diferite fata de cele din seria E, dar printr-o analogie simpla ar trebui sa fie realizabil.

    Ce telefoane aveti voi?

  6. cipri 2 August 10 / 6:49

    Am incercat si eu pe e50 si zice server not found.😦

    • Octav 2 August 10 / 10:06

      Am observat incercand sa configurez un N82, ca meniurile si textele arata putin diferit pe N series fata de E series, de exemplu. Totodata, ele se schimba si la un software update. Tot ce pot sa spun este ca eu am urmarit exact procedura descrisa mai sus ce a functionat pe E63, N82 si alte modele. Din nou, pentru N-uri trebuie putin modificata, dar ar trebui avand telefonul in fata sa iti poti da seama ce campuri se completeaza cu ce informatii avand modelul pentru E series.

  7. Sergiu 30 August 10 / 17:50

    salut tocmai mia am achizitionat un nokia 5230 la abonament de la vodafone si am aceeasi problema la email. imi spune connection refuze by server. Specific ca am exact setarile pe care le ai postat u mai sus. pls ajuta ma ca nu stiu ce sa mai fac sa mearga. apropo adresa mea de yahoo mail e pe italia nu pe .com
    pls rasp pe commissario_moldovan@yahoo.it

  8. sergiu 30 Septembrie 10 / 14:54

    am si eu un E63 si nu reusesc nici cum sa vad filmuletele de pe you tube. Trebuie sa am ceva program instalat? As fi foarte recunoscator daca m-ar ajuta cineva sa fac sa mearga youtube, daca ati putea sami lasati si mesaj pe mess ar fi si mai bine. Id: sergiu_bossu14.

  9. Albertin 27 Octombrie 10 / 8:29

    Grozav tutorial! Credeam ca Yahoo nu permite conectarea prin IMAP. Pe E51 (S60) merge f bine in 3G. Multumesc!

  10. adi 13 Noiembrie 10 / 9:51

    Merge perfect pe Nokia 6120c. Multumesc. Era bine daca aveai acces si la folderul Spam nu numai la Inbox. Sti cumva cum se face?

  11. Andreea Chirita 17 Septembrie 11 / 20:54

    am si eu un Nokia E63 si nu ma pot conecta la mail….cand ma loghez zice ca am gresit parola sau user-ul desi le bag cat se poate de corect si atent, a doua ora tot asta imi zice….crezi ca ma poti ajuta cu o sugestie? ti-as fii recunoscatoare….O seara buna!

    • Octav 19 Septembrie 11 / 21:55

      Pai in primul rand verifica parola, iar in al doilea rand, sa verifici sa ai adresa corecta a server-ului de incoming e-mail asa cum este descrisa in tutorial.

  12. Andreea Chirita 20 Septembrie 11 / 8:41

    l-am verificat….mesajul ramane „Invalid Yahoo Id and password…” nush ce poate sa aiba…merci pt info

  13. bogdan 6 Ianuarie 12 / 20:12

    pentru nokia e72 a functionat perfect cu o mica adnotare. casuta trebuie configurata imap4 in loc de pop3. in rest nici o modificare

  14. Andreea 6 Septembrie 12 / 13:22

    Cu setarile gasite aici, primesc mail-uri, dar nu pot sa trimit. Aveti idee ce pot sa fac?

  15. Povesti de Bucuresti 6 Septembrie 12 / 14:07

    Verifica setarile de la „Outgoing”. Pe langa adresa corecta, trebuie sa fie si portul corect. Acesta este 465. Vezi daca ai si optiune de securitate sa bifezi si sa selectezi ori SSL ori TLS.

    Pentru mai multe informatii si pentru alte modele de telefoane, am scris si un articol cu setarile generale care ar trebui sa mearga cu orice telefon/tableta daca sunt configurate corect. Link-ul aici: https://amchef.wordpress.com/2012/04/17/yahoo-mail-pe-mobil-iphone-android-symbian-windows/

    • George 29 Iulie 13 / 12:52

      Am facut toti pasii si imi apare eroarea: imposibil de creat casuta postala…
      Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.
      Am Nokia e72 si internetul imi merge f bine
      provider Vodafone

      Va multumesc!

      • Povesti de Bucuresti 29 Iulie 13 / 13:52

        Salut George,

        Eroarea despre care spui tu o primeam atunci cand incercam sa fac noua casuta dar fiind conectat la WIFI. Asa cum am scris si in ghid, daca incerci de pe GPRS (netul mobil) ar trebui sa mearga daca urmaresti intocmai pasii. S-ar putea ca intre timp sa isi fi schimbat ei anumite adrese.

        Mai este un scurt ghid universal tot pe site, pe care il gasesti aici: https://amchef.wordpress.com/2012/04/17/yahoo-mail-pe-mobil-iphone-android-symbian-windows/

        • George Apostolescu 29 Iulie 13 / 13:55

          Inseamna ca nu aleg cum trebuie setarile de internet, dar am incercat si asa si tot nu merge.

          Va mutumesc frumos   Apostolescu George

          ________________________________

  16. Andreea 6 Septembrie 12 / 15:01

    Erau corect scrise toate, dar eu ma conectasem pana acum prin WI Fi, nu am avut net pe mobil. Acum am refacut toti pasii si m-am conectat prin net-ul mobil la inceput si merge acum si prin wi-fi si prin cel de pe mobil. Mersi pentru ajutor. Cum as putea sa-l setez sa ma anunte ca am primit un mail nou fara sa consume foarte mult din trafic? Am destul de putin trafic inclus si as vrea sa fiu doar anuntata ca am primit mail-uri noi, de citit fie sa ma conectez prin wi-fi, fie sa le citesc pe laptop. Am un Sony Ericsson Satio (U1i).

  17. Povesti de Bucuresti 6 Septembrie 12 / 15:04

    Pai era specificat la inceput ca prima conectare sa se faca de pe reteaua mobila 3G/HSDPA/etc iar apoi va merge si prin Wi-Fi.

    Trafic foarte mult nu va consuma cand doar verifica e-mailul. Il poti seta sa iti verifice la un interval de timp prestabilit fara sa descarce mesajele. Astfel, va consuma foarte putin trafic. In momentul in care vei deschide unul dintre mesaje atunci il va „downloada”.

  18. alinush 28 Martie 13 / 20:03

    cum deblochez adresa de e-mail???

    • Povesti de Bucuresti 1 Aprilie 13 / 19:15

      Pentru deblocare trebuie sa folosesti optiunea „Forgot password” si sa raspunzi la cateva intrebari despre contul tau. Majoritatea sunt informatii despre data nasterii si intrebarile speciale de securitate pe care le-ai ales atunci cand ai creat contul. Succes!

Dă-ţi cu părerea!

