Baha party review

Ce a fost Baha? A fost o experienta unica. Lume buna, muzica buna, atmosfera superba. Ce mi-a placut cu adevarat este ca toata lumea era prietenoasa cu toata lumea si singurul scop al tuturor era distractia.

Sarind peste restul introducerii, trecem direct la subiect:

De aici, am intrat propriu zis in atmosfera Baha. Inca nu era cine stie ce lume in club, toti erau la bar. A inceput petrecerea. Muzica buna, lumea de calitate (chiar nu am vazut cocalari sau ghertoi) si atmosfera te faceau sa te misti, nu puteai sa stai pe loc. Open bar-ul a fost foarte okay, aveai de unde alege. Chiar daca stateai putin la coada sa iti iei bautura, nu reprezenta niciun fel de problema (aveai timp sa te gandesti ce sa comanzi).

Am auzit tot felul de plangeri si comentarii la adresa petrecerii, care mai de care cu chestii mai ciudate. Nu vreau sa comentez opiniile altora, dar pentru mine a fost cel mai reusit eveniment din ultimul timp.

Ca sa il citez pe Vlad intr-un e-mail pe care mi l-a trimis, a fost un „haos controlat”. Bahaos.
Pe scurt, eveniment de succes, muzica foarte buna, lume foarte buna, atmosfera superba🙂

La multe Baha party-uri!

PS: Nu ne mai dati jos de pe scena.😦
PPS: Aiurea mazga aia neagra care se facuse la sfarsit pe jos. A doua zi cand m-am uitat pe blugi si ghete, m-am speriat🙂 Stati linistiti, se ia usor.
PPPS: Astept cu nerabdare pozele.

Dă-ţi cu părerea!

