Vine sesiunea… superstitiile de rigoare…

Discutie intre mine si Octav cu ocazia unei noi zi :

Octavian: maine ai treaba ceva
Octavian: pe la facultate
Octavian: chestii dastea?
Vladutz: nuh
Vladutz: poimaine am examen
Octavian: ah.. ok
Vladutz: maine ar tb sa invatz…dar..
Octavian: ca vroiam sa te anunt ca plec la 7 de acasa
Octavian: si daca vrei sa te las in drum undeva
Octavian:🙂
Vladutz: avand in vedere k la ultimele 3 examene n-am invatat nimik si am trecut
Vladutz: :))
Vladutz: o sa aplic aceeasi strategie:))
Octavian: clar :))
Octavian: atunci multa BAFTA
Octavian: iti doresc
Octavian: :))
Vladutz: >:P
Vladutz: nuh k nu-mi permit sa pic
Vladutz: :-<
Octavian: =))
Octavian: ba
Octavian: in seria asta de examene
Octavian: ti-am zis bafta de fiecare data
Octavian: si a fost super ok
Vladutz: :))
Vladutz: da
Octavian: ce pula mea te plangi?🙂
Vladutz: asa e:X
Octavian: :))
Vladutz: :))
Octavian: asa ca multa BAFTA
Octavian: :X
Vladutz: sa fie :X
Octavian: :)) de fapt raspunsul corect era muie
Octavian:😀
Vladutz: asa e…
Vladutz: k niciodata nu ti-am raspuns cu sa fie
Octavian: :))
Vladutz: mereu te-am injurat:))
Octavian: MUIE
Octavian: MORTII MA-TII
Octavian: chestii dastea
Octavian: deci
Vladutz: :))
Vladutz: exact
Octavian: reconstituire
Octavian: de la inceput
Vladutz: hai
Vladutz: sunt pregatit
Octavian: bursuc maine ai ceva de dimineata de facut?
Vladutz: tb sa invataz pt examen
Octavian: ai examen?
Vladutz: da:(
Vladutz: greu
Octavian: atunci multa bafta :))
Vladutz: FMM
Vladutz: mUIE
Vladutz: MM
Octavian: =))))))))))
Vladutz: =))
Vladutz: =))=))
Vladutz: a fost bine
Octavian: atat =))=))=))
Vladutz: sau mai incerkm odata?
Vladutz: :))
Octavian: ar trebui sa il iei si pe asta =)))))))))
Vladutz: ink o dubla?
Vladutz: :))
Octavian: ajunge ma
Vladutz: k imi place sa t injur
Vladutz: :))
Octavian: ce vrei sa il iei cu 10? :))
Vladutz: asta e de blog=))
Vladutz: discutia asta
Vladutz: :))
Octavian: pe bune
Octavian: :))
Vladutz: pun yo
Vladutz: :))

Dă-ţi cu părerea!

