Incredibil..

Ma intorceam intr-o zi de undeva (nu mai tin minte) si am vazut pe trotuar o adunatura destul de mare de catei care stateau toti intinsi in jurul unuia. Cand m-am uitat mai atent am vazut ca unul dintre ei era ranit, iar ceilalti stateau in jurul lui cu botul pe el si parca al aparau. Imaginea era de o intensitate imensa. Mi-e greu sa descriu in cuvinte.. parca se citea durerea si tristetea in ochii lor. Din pacate pana am oprit masina si m-am intors sa ii pozez unii dintre ei se ridicasera si incepusera sa latre lumea care incerca sa se apropie. Asa mentalitate spun si eu.. ar trebui sa invatam noi, oamenii de la ei, cateii. Nu ca politistii de pe Kiseleff care nu aveau niciun stres ca o tanara murea langa ei. 1 – 0 pentru catei. Rusine politiei, din nou.

Dă-ţi cu părerea!

