Cand n-ai ce face….

Primind un mass si fiind rapus de raceala si plictiseala, am incercat si eu ce aces „joc” ce este scris mai jos:

1.Put your music player on shuffle.
2.Press forward for each question.
3.Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
4.Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.

Si….cam acestea au fost rezultatele:-s 

1.Cum te simti azi ?

Tyrese feat. Fat Joe – I Like Them Girls  – pai norman … altfel nici nu se putea😀

2.Vei ajunge departe în viata ?

Trident – Without You   –  sper ca nu voi ajunge cu pantalonii rupti in cur =))

3.Cum te vad prietenii tai ?

Yves LaRock – Zookey (Lift U Leg Up)  –  asa deci? eu dau din craci ?:-w

4.Te vei casatori vreodata ?

b2k ft. lil kim – do that thing – slava cerului :)))))  bine…nu foarte curand :))

5.Care e tema preferata a celui mai bun prieten ?

Raptile – Da Symphony (ole ole)   –   WTF ?!?! Aveti teme favorite mah ?!?! oricum piesa melodia :D:D

6.Care e povestea vietii tale ?

50 Cents ft. Snoop Dogg – Pimp   –   la dracu’ ….. si winamp-ul meu a aflat ce fac:((( nr de tel: 074215xxxx :))

7.Cum este/ era în liceu ?

ATB – 9 p.m.   –  no comment :))

8.Cum poti avansa în viata ?

Parazitii – La interventie  –  ahahahaha asta e cea mai dura…..deci tre sa ma apuc de sala intai :))

9.Care e cel mai bun lucru la prietenii tai ?

Laura Andresan – Muntele Venus  –  Ce norocos sunt ca am prieteni cu asa calitati :X:X

10.Ce se preconizeaza pentru weekend?

Hi-Q – Buna Dimineatza   –   iar uit sa opresc alarma de la ceas X(

11.Ce cântec te descrie cel mai bine ?

david guetta feat. jd davis –  the world is  mine  –  Jur ca n-am potrivit nimic !!!!!!

12. Unde te vezi peste 10 ani?

The Pussycat Dolls ft. Snoop Dogg – Buttons  –   Pac – Pac , Pac – Pac,  se pare ca Patron  in Liga I😀

13.Cum îti merge în viata ?

the_black_eyed_peas-my_humps  –  si cand mi-o fi mai rau…….asa sa-mi fie😀

14.Ce melodie îti va cânta la înmormântare ?

Parazitii – Ca fuga pe gheatza     –    Aahahhaha tragic :))   vroiam ceva…de paranghelie , ca sa va pice bine coliva😀

15.Cum te vede restul lumii ?

Bosson – One in a million   –   Ma simt nevoit sa ma repet……Nu sufar….si nu le-am ales special :))  deh…soarta😀

16.Vei avea o viata fericita ?

Cheloo – Inutilitati

17.Ce cred prietenii cu adevarat despre tine ?

Parazitii – degetul mijlociu    –   Asa deci…jucam murdar ?! >:P

18.Sunt persoane care te doresc în secret ?

Alexandra Ungureanu – Plang noptile    –    Pai fetele mosului ….. numai plangeti in noapte …. dati un telefon …… pe acelasi numar ca cel de la intrebarea 6

19.Cum sa ma fericesc singur ?

Parazitii – In focuri    –   pffffff    …..    Vin bine dispus de la o inmormantare de lesbiene unde mai devreme m-am intins la bere😀

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta ?

Zale – Rupem baraka    –   Perfect !! DAR NU BARAKA MEA !!!! :))))))))

 Va recomand sa faceti si voi acelasi lucru  – e un mod inedit de a te binedispune…si de a-ti smulge cateva zambete😀

Dă-ţi cu părerea!

