Crezi ca daca…

Cautand printre multele mail-uri niste prezentari, am dat peste doua mail-uri de la o anumita „vedeta”. Povestea este urmatoarea: ma plictiseam si butonam pe Tv si am ajuns pe Mtv unde era TRL si p-acolo era o blonda destul de foarte buna, care isi facea reclama (prezentand site-ul, si adresa de mail ?!?) cum ca ce face ea cu gura se cheama cantat… sigur, si amuzat, n-am rezistat sa nu-i dau un mail formulat exact in felul urmator:

Sent: Friday, October 26, 2007 12:39:23 PM
Subject: buna

Buna…te-am vazut la TRL..si ma gandeam…daca te-ar tenta o noapte de amor cu mine?

Si… surprinzator a urmat si raspunsul :

Date: Fri, 26 Oct 2007 03:39:30 -0700 (PDT)

du-te si te trateaza la cap obsedatu-le
crezi ca daca …..cintam ne futem pe bani // Comentariu personal : Hmmmm ….. DAAAAAA !!!!
esti atit de nesimtit
Un raspuns nu foarte revoltat :)) si cu greseli ortografice evidente (am mentionat mai sus ca e blonda?!? si mai si canta?!?) insa motivul pentru care scriu acest post esti acela ca acum 2 saptamani am primit un request de add pe mess de la o tipa Silvia (care plm Silvia?!? asa beat eram de numai stiu?!?) si acuma i-am vazut numele in lista de mesaje si am facut conexiunea….. pam – pam….. „Vedeta” pana la urma vrea sa se bage in seama cu mine :->

In concluzie, someone’s getting some…. soon !!!

Dă-ţi cu părerea!

