un 2.2.2008..

O zi deosebita pentru mine astazi. Daca totusi se stie ca tot ce pierzi, furat ramane astazi mi s-a demonstrat ca nu e chiar asa. De ce? Pai, azi m-am intalnit cu o persoana care mi-a gasit niste chei in statia de autobuz pe jos si a sunat la numarul de pe breloc ca sa spuna ca le-a gasit. Mii de multumiri din nou, desi nici nu stiu cum te cheama😦

In statia de autobuz de la Piata Presei Libere, un tip dupa ce isi fumeaza tigara vrea sa o arunce direct in cosul atarnat de stalp, dar rateaza. Ghici ce.. se ridica, o ia si o arunca in cos🙂

Cea mai penibila faza pe ziua de azi vine de la grupul „OTV, DDTV”. Faceam un tur al posturilor TV si m-am oprit pe OTV. Acolo, tot cazul Elodiei cu Cioaca (sotul Elodiei) in direct. Cat m-am uitat eu Cioaca asta, a raspuns la tot felul de intrebari ale invitatilor lui Diaconescu prin care isi demonstra nevinovatia. Un detaliu l-am retinut si eu.. si anume cand a spus ca nu este adevarat zvonul conform caruia si-ar fi sechestrat fosta nevasta in beciul locuintei. Buuun. Dau P+ la telecomanda si ajung pe DDTV, unde evident, tot „SENZATIONAL!” episodul 110 din desenele astea animate cu Elodia. Titlul mare sus „Cioaca recunoaste ca si-a sechestrat fosta nevasta in beciul locuintei”. Eu am ramas putin derutat, confuz. Pai, tocmai vazusem cu 1 minut inainte pe postul vecin ca nu recunoaste.. In fine.. probabil ca intre cele 2 camere ale apartamentului de la Romana unde au sediul este greu sa deschida cineva o usa si sa intrebe „baaa, ia ziceti ba, cum il punem pe cioaca asta.. guilty sau nu?”.

PS: Iar control pe RATB.. aceeasi schema descrisa intr-un post anterior. Am adaptat-o situatiei si ghiciti ce.. am scapat lejer ca de obicei, fara amenda, fara stres🙂

Dă-ţi cu părerea!

