Bavaria – 25.01.2008

Intamplarea a facut ca in seara zilei de 25 ianuarie sa merg in Bavaria. Spuneti-i cum vreti, club, bar, pub, mie mi s-a parut jalnic. Dupa ce platesti 10 RON intrarea (doar daca esti baiat) intrii intr-un club in care toata lumea pare in micul lui univers. In afara de animatoare care danseaza pe unde apuca si shot-uri moca de tequila pentru fete, nimic interesant. Omul ala care probabil s-a autointitulat ‘Dj’ avea grija sa vorbeasca mai mult decat sa puna muzica. La inceput l-am suportat, dar dupa ceva timp devenise deranjant. Din 5 minute cat are in medie o melodie, puteai sa asculti cam 30 de secunde. In rest, il auzeam cum ne povestea despre una dintre animatoare, Natasha, despre care spunea el, stie sa o scoale si sa provoace erectii. Am ramas putin copac cand l-am auzit, dar dupa ce a inceput sa repete aceleasi idei scurte si putine am dat verdictul: m-am ridicat si am plecat.

Morala: Bavaria este la un nivel mediocru si mai bine iti aduci castile de la telefon cu tine.. poate asa apuci sa asculti si niste muzica🙂

Dă-ţi cu părerea!

